Digitálna Univerzita ponúka polročné Certifikované štúdium, Expert štúdium pre pokročilých a ročný MBA program v oblasti online marketingu. Budujeme silnú komunitu online marketérov a podnikateľov. Každú druhú stredu prinášame online marketingovú poradňu Marketinové digiTALKy.
Epizódy
Ako môže UX zvýšiť predaje (Martin Majling) – Marketingové digiTALKy
Čo presne znamená User Experience design (UX)? Kedy a prečo sa rozhodnúť pre redizajn webu? Je UX dizajn jednorázová záležitosť…
Čo presne znamená User Experience design (UX)? Kedy a prečo sa rozhodnúť pre redizajn webu? Je UX dizajn jednorázová záležitosť…
Lokálny marketing (Ján Laurenčík) – Marketingové digiTALKy
Čo by sme mali robiť v lokálno marketingu a aké príležitosti ponúka pre podniky? Aké informácie najčastejšie vyhľadávajú zákazníci v…
Čo by sme mali robiť v lokálno marketingu a aké príležitosti ponúka pre podniky? Aké informácie najčastejšie vyhľadávajú zákazníci v…
Performance Max kampane (Libor Toporcer) – Marketingové digiTALKy
Ako si poradiť s Performance Max kampaňou? Kedy je vhodné ju použiť a aké hlavné benefity prináša? Aké KPIs je…
Ako si poradiť s Performance Max kampaňou? Kedy je vhodné ju použiť a aké hlavné benefity prináša? Aké KPIs je…
4 sociálne siete 4 stratégie (Martin Piteľ) – Marketingové digiTALKy
Večná dilema Social Media manažérov: Na ktorú sociálnu sieť sa sústrediť? Ako si pripraviť social media stratégiu, ktorá bude fungovať…
Večná dilema Social Media manažérov: Na ktorú sociálnu sieť sa sústrediť? Ako si pripraviť social media stratégiu, ktorá bude fungovať…
Ako inovovať komunikáciu a zároveň nestratiť smer? (Milada Halová) – Marketingové digiTALKy
Ako zabezpečiť, aby inovácie komunikácie prispievali k dlhodobému rastu značky? Ako sa stať unikátnou a modernou značkou v očiach zákazníkov?…
Ako zabezpečiť, aby inovácie komunikácie prispievali k dlhodobému rastu značky? Ako sa stať unikátnou a modernou značkou v očiach zákazníkov?…
Vplyv AI na content marketing (Katy Mrvová) – Marketingové digiTALKy
Ako sa zmenil content marketing príchodom umelej inteligencie a aký vplyv na túto oblasť bude mať v budúcnosti? Prečo je…
Ako sa zmenil content marketing príchodom umelej inteligencie a aký vplyv na túto oblasť bude mať v budúcnosti? Prečo je…
Od lokálneho nápoja po medzinárodný biznis (Pavol Chalupka) – Marketingnové digiTALKy
Čo stojí za úspechom značky Kofola a aké boli jej najväčšie výzvy na ceste k súčasnej popularite? Ako si nastaviť…
Čo stojí za úspechom značky Kofola a aké boli jej najväčšie výzvy na ceste k súčasnej popularite? Ako si nastaviť…
Môže TikTok priniesť reálne výsledky? (Vít Janda) – Marketingové digiTALKy
Aká je budúcnosť TikToku? Môžeme očakávať jeho obmedzenie aj na Slovensku alebo predbehne ostatné sociálne siete? Ako dokáže pomôcť marketingu…
Aká je budúcnosť TikToku? Môžeme očakávať jeho obmedzenie aj na Slovensku alebo predbehne ostatné sociálne siete? Ako dokáže pomôcť marketingu…
E-mail marketing: Od kliku k predaju (Lukáš Balek) – Marketingové digiTALKy
Získaj verných zákazníkov vďaka funkčnému e-mail marketingu. Ako optimalizovať e-maily, aby sme sa vyhli spamu a závoreň zvýšili ich mieru…
Získaj verných zákazníkov vďaka funkčnému e-mail marketingu. Ako optimalizovať e-maily, aby sme sa vyhli spamu a závoreň zvýšili ich mieru…
Digitálna Univerzita - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Digitálna Univerzita. Digitálna Univerzita ponúka polročné Certifikované štúdium, Expert štúdium pre pokročilých a ročný MBA program v oblasti online marketingu. Budujeme silnú komunitu online marketérov a podnikateľov. Každú druhú stredu prinášame online marketingovú poradňu Marketinové digiTALKy.
Digitálna Univerzita je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Inteligentné Investovanie, Index, Mentalita Foundera, LinkedIn kolotočári, Ekonómia ľudskou rečou.