Chceš vedieť ako budovať značku a držať sa stratégie aj v krízových časoch? Ako naplniť marketingové ciele bez presiahnutia budgetu? Ako nastaviť celý chod firmy a zvyšovať tržby? Ako efektívne analyzovať výsledky a prijímať nové rozhodnutia? Ako zvoliť vhodné spôsoby propagácie a zaujať správnych ľudí? 

To všetko sa dozvieš v našej už 3. sérii poradne Marketingové digiTALKy. Odštartuj s nami začiatok novej série!

Naším hosťom je Adriana Jurdová, ktorá pôsobí vo Footshope na pozícii CMO.

Adriana sa ako analytický a people-oriented team leader špecializuje na algoritmus celej firmy. Jej cieľom je dohliadnuť, aby rozhodnutia boli podložené dátami a celkové rozpočty boli najefektívnejšie využité. Svoju marketingovú cestu odštartovala v MEC a v Exponeii, kde vymakala svoje analytické schopnosti. Následne sa presunula do eyerimu, kde sa starala o celkový marketing a rast s značky s rozpočtom viac ako 1,5 milióna €.

Záznam z live stream nájdeš na našom FB Digitálna Univerzita a Youtube kanály.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/