Chceš vedieť ako vybrať správneho influencera pre tvoju značku? Ako nastaviť celú spoluprácu, aby si získal skutočnú pridanú hodnotu a nie len neaktívnych followerov na Instagrame? Ako zvoliť najefektívnejšiu formu obsahu pre vzájomnú spoluprácu? Kedy dlhodobo spolupracovať s jedným influencerom a kedy osloviť viacerých na vytvorenie virálneho obsahu? Chceš vedieť, ako budovať značku pomocou content marketingu a efektívne distribuovať obsah vytvorený nielen influencermi?

To všetko sa dozvieš už túto stredu v našej 3. sérii poradne Marketingové digiTALKy!

Naším hosťom je Jana Malaga, ktorá pôsobí na pozícii CEO v Content agency.

Janka je zakladateľkou Asociácie blogerov, ktorá stojí za ocenením BLOGER ROKA. Vedie úspešnú digitálnu agentúru zameranú na obsahové stratégie, public relations a spolupráce so slovenskými a českými influencermi. Patrí medzi najväčších špecialistov na influencer marketing na Slovensku.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/