Čo odlišuje Google Analytics 4 od Universal Analytics? Ako nastaviť kampane v GA4 a efektívne analyzovať ich výsledky? Aké nástroje a funkcie poskytuje GA4 na monitorovanie výkonu? Ako získame informácie o nákupoch, konverziách a ROI na e-shopoch prostredníctvom GA4?
To všetko sa dozvieš v našej poradi Marketingové digiTALKy.
Naše pozvanie prijal Jakub Gombár, Co-CEO v agentúre Invelity.
Jakub sa v online marketingu pohybuje už viac ako 10 rokov. Svoju vášeň našiel v Data-driven Marketing. Neustále sa snaží vzdelávať a sledovať najnovšie trendy, aby dokázal ponúkať inovatívne riešenia a predbehol tým svoju konkurenciu. Ako rečník sa delí o svoje know-how na rôznych konferenciách.
V agentúre Invelity má pod palcom tím PPC a SEO špecialistov. Zodpovedá aj za interné vzdelávanie, marketing a vývoj nástrojov na automatizáciu práce. Spolupracoval s klientmi ako FAnn.sk, Železiarne Podbrezová, fingo.sk, DREVONA, Old Herold,Tatranská Mliekareň a mnohými ďalšími.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/