Čo presne znamená User Experience design (UX)? Kedy a prečo sa rozhodnúť pre redizajn webu? Je UX dizajn jednorázová záležitosť alebo ide o dlhodobé zlepšovanie používateľskej skúsenosti? Ako zlepšiť navigáciu, použiteľnosť a vizuálny dizajn s cieľom zvýšiť predaj?

Naším hosťom je Martin Majling, Head of UX vo FlowBakery UX Agency.

Martin má viac ako 15 rokov skúseností v oblasti dizajnu digitálnych produktov, podieľal sa na prieskume, návrhu a testovaní inovačných riešení pre lídrov na slovenskom trhu. V súčasnosti sa venuje vo FlowBakery tvorbe inovatívnych digitálnych služieb s využitím AI a pomáha zlepšovať vyspelosť User Experience vo firmách.

Martin je autorom metodológie Prototyping Sprint, päťdňového agilného šprintu určeného na vizualizáciu nápadov, prostredníctvom mapovania, prototypovania a testovania s používateľmi. Pôsobil ako lektor a mentor v oblasti UX pre AjTyvIT, ButterflyEffect a Nadáciu Pontis. Prednášal na podujatiach ako Behavioral research & innovations Slovakia, Frida Tech Talks, Novathon with VÚB, UXZ, World Usability Day a mnoho iných. Viedol workshopy pre verejnosť ako UX/UI Meetup Bratislava, Testovanie vizuálneho dizajnu pre SUXA a UX / Košice a mnoho ďalších.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: ⁠⁠⁠⁠https://digitalnauniverzita.sk/