Čo by sme mali robiť v lokálno marketingu a aké príležitosti ponúka pre podniky? Aké informácie najčastejšie vyhľadávajú zákazníci v Google o kamenných prevádzkach? Ako môžeme optimalizovať svoju online prítomnosť na zlepšenie nášho lokálneho marketingu a aké sú najnovšie vychytávky v tejto oblasti?

Ako môžeme efektívne implementovať stratégie lokálneho marketingu a využiť príležitosti, ktoré ponúka? Aké informácie zákazníci najčastejšie vyhľadávajú v súvislosti s kamennými prevádzkami na Google? Ako môžeme optimalizovať našu online prítomnosť, aby sme zlepšili náš lokálny marketing? A aké sú najnovšie vychytávky v tejto oblasti?

To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!

Naším hosťom je Ján Laurenčík, ktorý pôsobí ako Head of Sales Marketing v agentúre Basta digital. 

Jano je zanietený pre tému lokálny marketing a je aj jej jediným popularizátorom na Slovensku. V agentúre Basta digital pôsobí už vyše 16 rokov. Okrem lokálneho marketingu sa špecializuje aj na PPC reklamy pre Facebook aj Google. Vytváral komplexné stratégie pre silných klientov zo segmentov ako e-commerce, cestovný ruch a B2B. Je Google Certified Trainer pre oblasť Google Business Profile.
Skúsenosti nazbieral aj ako porotca v prestížnych súťažiach Digital PIE či EFFIE. O svoje dlhoročné skúsenosti sa delí aj so študentmi Digitálnej Univerzity a Fakulty manažmentu a Fakulty matematiky, fyziky a informatiky Univerzity Komenského a v Bratislave, kde pôsobí ako externý lektor. Je mentorom pre oblasť manažment a online marketing v Univerzitnom technologickom inkubátore STU.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: ⁠⁠⁠https://digitalnauniverzita.sk/