Ako si vytvoriť pútavý firemný Linkedln profil a aké kľúčové informácie by mali byť zahrnuté v popise? Ako si efektívne nastaviť komunikačnú stratégiu? Koľko ambasádorov si určiť ako firma a ako si vybudovať silnú komunitu na Linkedlne?

To všetko sa dozvieš v našej poradi Marketingové digiTALKy.

Naše pozvanie prijali sestry Ivana Brutenič a Kristína Cichý Kováčiková, z prvej LinkedIn konzultačnej spoločnosti na Slovensku – SUNDAYFLIES. 

Ivana a Kristína sú úspešné podnikateľky, ktoré spoločne už viac ako 10 rokov pomáhajú firmám budovať silné LinkedIn značky. Pomohli už viac ako 7 000 klientom v desiatkach krajín a spolupracovali so stovkami spoločností. Pre klientov pripravujú komplexné LinkedIn stratégie, LinkedIn tréningy so špeciálnou certifikovanou metodikou (experience product), individuálne konzultácie, VIP dni a špecializovaných online gamifikované LinkedIn programy. Počas týchto aktivít učia svojich klientov, ako účinne využívať LinkedIn pre ich podnikanie. Ich klienti sa nachádzajú nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí.

Kristína sa špecializuje na efektívne rozdeľovanie zdrojov klientov, aby mohli generovať stovky tisíc eur a viac z LinkedInu a spolu s Ivanou pomohla vybudovať LinkedIn pre prestížne spoločnosti, ako je VÚB banka, dm drogerie markt, Lidl a Generali. Bola zaradená do publikácií "Who is Who in Slovakia 2011" a "Who is Who of European Women 2012". Spoločne roky organizovali najväčšie LinkedIn podujatie  na Slovensku. Teraz s britským vydavateľstvom dokončujú knihu o LinkedIn Ambasádoroch.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://digitalnauniverzita.sk/⁠