Ako si vyberáš influencerov na spoluprácu ty? Sleduješ dáta alebo je to len „pocitológia“? 

Nevieš podľa čoho sa rozhodnúť, ktorý influencer bude najvhodnejší pre tvoju značku, koľko by si mal za spoluprácu zaplatiť a aké výsledky za to očakávať?

V tejto epizóde sa bavíme o tom, čo všetko sa dá pri výbere influencera sledovať a vyhodnocovať, aby spolupráca splnila ciele. 

Naším hosťom je Ján Stareček, managing director Data on Steroids. 

Ján roky naberal skúsenosti ako marketingový a produktový riaditeľ. Nakoniec kariéru vo finančných korporáciách vymenil za zábavnejšie vody dátového startupu a svoje skúsenosti s data driven marketingom teraz odovzdáva ostatným marketérom.

V Data on Steroids sa venujú prieskumom, zbieraniu a vyhodnocovaniu obrovského množstva dát zo slovenského a českého internetu.