Chceš vedieť ako zostaviť digitálnu stratégiu, ktorá bude naozaj fungovať a nielen míňať peniaze? Ako zvoliť správne ciele a držať sa ich aj pri boji s konkurenciou? Ako zvoliť správne marketingové nástroje a správne zvoliť pomer medzi výkonnostnými a brandovými kampaňami? Kedy môžeš stratégiu optimalizovať a efektívne vyhodnotiť?

To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy

Naším hosťom je Anička Olvecká, ktorá pôsobí na pozícii Executive Directorky v agentúre TRIAD Advertising.

Anička pôsobila v mediálnych agentúrach, naposledy v pozícii Head of Client Service v online mediálnej agentúre Performics. V marketingu pôsobí viac ako 15 rokov, počas ktorých si prešla viacerými pozíciami. Okrem prípravy a realizácii komunikačných stratégií na Slovensku i v zahraničí sa venuje aj analýze dát. Pôsobila v Zoznam.sk, Ringieri a Universal McCanne. Aktuálne pôsobí aj ako mentorka u nás na Digitálnej Univerzite.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/