Kultúra každej krajiny je špecifická a výnimočná. Ako nastaviť komunikáciu ako značka v rôznych kultúrach? Aké kultúrne rozdiely by sme si mali osvojiť a čím sa odlišujú spotrebitelia v jednotlivých krajinách? 

To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!

Našou hostkou je Eva Gáboríková, konzultantka a koučka medzinárodnej komunikácie.

Eva ako konzultantka vedie workshopy a tréningy, počas ktorých sa zameriava na riešenie medzinárodných pracovných problémov, na prekonávanie komunikačných bariér a kultúrnych rozdielov v biznise. Spolupracuje s nadnárodnými firmami v USA, Ázií a Európe.

V rokoch 2016 a 2018 za inovatívny prístup a stratégie získala od klientov ocenenie “Great Award” v New Yorku. Okrem toho prednáša na medzinárodných podujatiach a konferenciách. Medzi jej klientov patria Jaguar Cars Ltd., Mercedes-Benz, Heineken International, British American, Unilever, Bosh a mnohí ďalší.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/