Chceš vedieť, čo je kľúčom k úspešnej značke a rastu podnikania? Ako prinášať inovácie do firmy a zároveň si udržať verných zákazníkov? Čo motivuje slovenských zákazníkov, aby zostali verní vašej značke? Ako vidí Martinus budúcnosť kamenných predajní a e-shopu vo vzťahu ku zákazníkom?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy.
Naším hosťom je Michal Meško, ktorý je spolumajiteľom a riaditeľom kníhkupectva Martinus.
Michal je jedným zo zakladateľov portálu referaty.sk, ktorý v roku 2004 odkúpil Atlas.sk. Neskôr dostal príležitosť v Martinus na programovanie e-shopu, a tým sa jeho úspešná cesta v tejto firme začala. Najnovšie získal ocenenie EY Podnikateľ roka 2020.
Záznam z live stream nájdeš na našom FB Digitálna Univerzita a Youtube kanály.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/