Chceš vedieť ako úspešne uviesť na trh produkt, ktorý nevyhľadáva masa ľudí? Je dôležité edukovať spoločnosť o menej známom type výrobku? Ako osloviť správnu cieľovú skupinu a premeniť ich na zákazníkov? Čo všetko obnáša expanzia na zahraničné trhy? Ako zabezpečiť marketing na viacerých trhoch súčasne a prispôsobiť komunikáciu?

Toto všetko sa dozvieš v novej sérii úspešných príbehov slovenských značiek. V našej poradni Marketingové digiTALKy zistíš ako úspešne odštartovať biznis, nevzdať to a budovať meno v zahraničí. 

Naším hosťom je Juraj Fehervari, ktorý je spoluzakladateľom firmy Be Lenka, ktorá sa venuje výrobe barefoot obuvi.

Juraj so spoluzakladateľkou Lenkou získali ocenenie EY Začínajúci podnikateľ roka 2019. Z malej firmy so ziskom 27 eur sa rýchlo stala stabilná firma, ktorá svoje produkty posiela do viac ako 50 krajín sveta.

Záznam z live stream nájdeš na našom FB Digitálna Univerzita a Youtube kanály.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/