Ako si poradiť s Performance Max kampaňou? Kedy je vhodné ju použiť a aké hlavné benefity prináša? Aké KPIs je dôležité nastaviť pri tejto kampani? Čo ovplyvňuje jej výkon a kedy je vhodné ju optimalizovať?
To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy!
Naše pozvanie prijal Libor Toporcer, Team leader & Strategy Director v agentúre Invelity.
Libor svoju vášeň našiel v PPC reklamách a analytike, ktoré pripravuje pre svojich klientov z rôznych segmentov. Dokonale vie prepojiť všetky Google nástroje, vyhľadávače ako Heureka, Glami či nástroj Mergado a vyťažiť z PPC kampaní maximum. Počas svojej kariéry mal možnosť spolupracovať s klientmi ako GLS, O2 či Volkskwagen.
Okrem toho je Co-Founderom spoločnosti NEDIÉTUJ, ktorá ponúka výživové poradenstvo a individuálne cvičenie pre všetkých svojich záujemcov. S Liborom sa môžeš stretnúť aj na Digitálnej Univerzite. Našim študentom prednáša o témach ako Google Analytics, PPC kampane, Google a Facebook reklamy.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/