Hovoria mu slovenský Baťa. Nie len preto, že má svetové ambície a vyváža zo Slovenska do celého sveta – aj pre značky ako Siemens, Volkswagen, Bentley či Versace. Ale aj preto, že na ľudí je náročný, prísny, priamy, ale ľudský. Záleží mu na ich rozvoji, zdraví a rodinách. V DoNaha sme sa s Arturom Gevorkyanom bavili o jeho biznis mentalite, neustálom boji o prežitie, zoceľovaniu – osobnému aj v podnikaní. 
Pri hľadaní zamestnancov hovorí, že pri pohovoroch najprv kandidáta odhovárajú, ak vydrží, robia stávky, po koľkých dňoch v práci sa prvýkrát rozplače. Tempu nestíha každý, a Artur má na to aj štatistiky. Najväčšiu úspešnosť uchytenia sa vo firme má u ľudí, ktorí prišli z najťažších podmienok. 
V rozhovore, ktorý je nabitý vtipnými poznámkami a metaforami sa dozviete , že vybudovať svetovú firmu chceobetu najbližších 10 až 15 rokov života.