Epizódy
Ako zabodovať na veľkej marketingovej súťaži (Juraj Kováč, THIS IS LOCCO)
Tentokrát sme sa rozprávali s Jurajom Kováčom, kreatívnym riaditeľom azda najúspešnejšej slovenskej reklamnej agentúry THIS IS LOCCO. Porozprával nám o…
Tentokrát sme sa rozprávali s Jurajom Kováčom, kreatívnym riaditeľom azda najúspešnejšej slovenskej reklamnej agentúry THIS IS LOCCO. Porozprával nám o…
O vzniku a fungovaní najväčšej slovenskej affiliate siete (Štefan Polgári, Dognet)
Štefan Polgári je spoluzakladateľ a riaditeľ najväčšej slovenskej affiliate siete Dognet. Je rešpektovaným marketingovým odborníkom, ktorý sa o svoje poznatky…
Štefan Polgári je spoluzakladateľ a riaditeľ najväčšej slovenskej affiliate siete Dognet. Je rešpektovaným marketingovým odborníkom, ktorý sa o svoje poznatky…
Ako vašej firme pomôže ERP systém (Viktor Pieš, Dodo Systems)
Viktor Pieš je CEO spoločnosti Dodo Systems, ktorá je oficiálnym partnerom ERP systému Odoo na Slovensku. Porozprával nám, čo to…
Viktor Pieš je CEO spoločnosti Dodo Systems, ktorá je oficiálnym partnerom ERP systému Odoo na Slovensku. Porozprával nám, čo to…
Ako funguje u nás výnimočný model spolupráce Success Fee (Marcel Milo, Mondays)
Marcel Milo je CEO aj spolumajiteľom performance marketingovej agentúry Mondays. Tá sa prezentuje aj claimom “Sme iní ako tí, na…
Marcel Milo je CEO aj spolumajiteľom performance marketingovej agentúry Mondays. Tá sa prezentuje aj claimom “Sme iní ako tí, na…
Ako vyťažiť z dát čo najviac pre vaše podnikanie (Daniar Rusnák a Lukáš Bihary, Datacop)
Daniar Rusnák a Lukáš Bihary spoluzaložili digitálnu agentúru growth hackerov Datacop. Ich misiou je aplikovať stratégie digitálnych gigantov ako Amazon,…
Daniar Rusnák a Lukáš Bihary spoluzaložili digitálnu agentúru growth hackerov Datacop. Ich misiou je aplikovať stratégie digitálnych gigantov ako Amazon,…
Ako pandémia zmení spotrebiteľské správanie na internete (Marian Timoracký, Mark BBDO)
Marian Timoracký je partner a strategický riaditeľ Mark BBDO a vôbec prvý strategický plánovač v reklamnej agentúre na Slovensku. Je…
Marian Timoracký je partner a strategický riaditeľ Mark BBDO a vôbec prvý strategický plánovač v reklamnej agentúre na Slovensku. Je…
Prečo je všetko drahšie a kedy sa chystať na vianočnú sezónu (Michal Malík, Invelt)
Michal Malík je CEO spoločnosti Invelt, ktorá sprostredkúva klientom efektívny dovoz tovarov z Číny. Ako expert v oblasti importu z…
Michal Malík je CEO spoločnosti Invelt, ktorá sprostredkúva klientom efektívny dovoz tovarov z Číny. Ako expert v oblasti importu z…
Ako napojiť veľké B2B firmy na ecommerce marketplace (Kamil Aujeský, Widerio)
Kamil Aujeský je známa slovenská marketingová celebrita. Má vlastnú agentúru samsiDigital a je tiež spolumajiteľom developerskej spoločnosti Studio TEM. V…
Kamil Aujeský je známa slovenská marketingová celebrita. Má vlastnú agentúru samsiDigital a je tiež spolumajiteľom developerskej spoločnosti Studio TEM. V…
Slovenská ecommerce firma s obratom 6 a ziskom 4 milióny eur (Peter Hrbáčik, itrinity)
Peter Hrbáčik, riaditeľ spoločnosti itrinity, bol hosťom v našom štúdiu už druhýkrát. Takmer presne pred dvomi rokmi rozprával o tom,…
Peter Hrbáčik, riaditeľ spoločnosti itrinity, bol hosťom v našom štúdiu už druhýkrát. Takmer presne pred dvomi rokmi rozprával o tom,…
Ecommerce Bridge - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Ecommerce Bridge.
Ecommerce Bridge je zaradený do kategórie Biznis.
Ecommerce Bridge je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Inteligentné Investovanie, Marketing k obedu, Podnicast s Peťom Chodelkom.