Epizódy
Ako funguje Expandeco (Tomáš Vrtík, Expandeco)
Tomáš Vrtík je CEO vo firme Expandeco, ktorá pomáha e-shopom s expanziou do zahraničia. Momentálne obsluhujú 14 krajín aj tie…
Tomáš Vrtík je CEO vo firme Expandeco, ktorá pomáha e-shopom s expanziou do zahraničia. Momentálne obsluhujú 14 krajín aj tie…
User experience nie je len o wireframoch (Martin Majling, Flowbakery)
Martin Majling je Head of UX v Flowbakery, má viac ako 12 skúseností s digitálnymi riešeniami a je špecialistom na user experience. Rozobrali…
Martin Majling je Head of UX v Flowbakery, má viac ako 12 skúseností s digitálnymi riešeniami a je špecialistom na user experience. Rozobrali…
LINKEDIN – AKO SA DÁ VYUŽIŤ PRE B2B BIZNIS (MIKI PLICHTA, LINKEDIN STORYTELLER)
Miki Plichta buduje úprimnú komunikáciu značiek či jednotlivcov na sociálnej sieti LinkedIn. Využíva Inbound metodiku, vďaka ktorej zvyšuje povedomie profilov,…
Miki Plichta buduje úprimnú komunikáciu značiek či jednotlivcov na sociálnej sieti LinkedIn. Využíva Inbound metodiku, vďaka ktorej zvyšuje povedomie profilov,…
Ako sa tvorí natívny obsah, ktorý pomáha biznisu (Elena Zemková, mEleven)
Elena vedie tím redaktorov a copywriterov v agentúre mEleven, ktorá rieši obsahovú stratégiu a tvorí komerčný obsah pre klientov. Tvorbe obsahu sa venuje už…
Elena vedie tím redaktorov a copywriterov v agentúre mEleven, ktorá rieši obsahovú stratégiu a tvorí komerčný obsah pre klientov. Tvorbe obsahu sa venuje už…
Aké sú výsledky prieskumu slovenských e-shopov: E-shop Barometer 2019? (Ivana Mazániková, KPMG)
E-shopy v čase Vianoc lákajú svojich zákazníkov najmä na doručenie zdarma. Avšak až 3/4 opýtaných nerieši oblasť CX a teda zákaznícku…
E-shopy v čase Vianoc lákajú svojich zákazníkov najmä na doručenie zdarma. Avšak až 3/4 opýtaných nerieši oblasť CX a teda zákaznícku…
Kniha: Tvorba úspešného zarábajúceho blogu (autori Štefan Polgári a Janko Januška)
V krátkom video rozhovore sa porozprávali dvaja autori novej knihy pre blogerov, Štefan Polgári a Janko Januška. Dozviete ako kniha vznikla…
V krátkom video rozhovore sa porozprávali dvaja autori novej knihy pre blogerov, Štefan Polgári a Janko Januška. Dozviete ako kniha vznikla…
Ako funguje B2B marketing na Slovensku – case study (Filip Kuna, Strossle)
Filip Kuna je zakladateľ natívnej reklamnej platformy Strossle. Pomocou ktorej pomáha zlepšiť engagement užívateľov, efektívnejšie monetizovať obsah a distribuovať natívne…
Filip Kuna je zakladateľ natívnej reklamnej platformy Strossle. Pomocou ktorej pomáha zlepšiť engagement užívateľov, efektívnejšie monetizovať obsah a distribuovať natívne…
Ako vzniklo expo a konferencia Reshoper (Eva Knirschová, Reshoper)
Eva Knirschová je riaditeľka Reshoperu, pred dvoma rokmi to bolo Ecommerce Expo. Je to veľké expo spojené s konferenciou, určené pre…
Eva Knirschová je riaditeľka Reshoperu, pred dvoma rokmi to bolo Ecommerce Expo. Je to veľké expo spojené s konferenciou, určené pre…
Ako sa robí SEO pre veľkých ecommerce hráčov (Jakub Rejnuš, PeckaDesign)
Jakub Rejnuš pôsobí ako marketingový riaditeľ a online marketingový špecialista v PeckaDesign. V agentúre sa špecializujú na tvorbu veľkých e-commerce…
Jakub Rejnuš pôsobí ako marketingový riaditeľ a online marketingový špecialista v PeckaDesign. V agentúre sa špecializujú na tvorbu veľkých e-commerce…
Ecommerce Bridge - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Ecommerce Bridge.
Ecommerce Bridge je zaradený do kategórie Biznis.
Ecommerce Bridge je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Inteligentné Investovanie, Marketing k obedu, Podnicast s Peťom Chodelkom.