Epizódy
Ako sa robia marketingové experimenty v ecommerce
V druhom rozhovore s Andrejom Salnerom, zakladateľom Basta digital, sme sa rozprávali o experimentoch v marketingu. Vďaka testovaniu môžete zistiť, či majú vaše plány…
V druhom rozhovore s Andrejom Salnerom, zakladateľom Basta digital, sme sa rozprávali o experimentoch v marketingu. Vďaka testovaniu môžete zistiť, či majú vaše plány…
Čo vás tento rok čaká na Digital RULEZZ?
Peter Šebo je zakladateľom agentúry PS:Digital a spoluorganizátorom konferencie Digital Rulezz, ktorá sa uskutoční už 26.11.2019 v Starej Tržnici. Pozrite si náš…
Peter Šebo je zakladateľom agentúry PS:Digital a spoluorganizátorom konferencie Digital Rulezz, ktorá sa uskutoční už 26.11.2019 v Starej Tržnici. Pozrite si náš…
Ako sa má marketing pripraviť na krízu?
Palo Hapák v roku 1994 zakladal Stratégie, aktuálne rieši hlavne konferenciu Digital Rulezz spolu s Petrom Šebom a ďalšími partnermi. …
Palo Hapák v roku 1994 zakladal Stratégie, aktuálne rieši hlavne konferenciu Digital Rulezz spolu s Petrom Šebom a ďalšími partnermi. …
Hľadá sa marketingový manažér do Imagewell (Martin Zacharides, Imagewell)
Martin Zacharides je spoluzakladateľom a vlastníkom firmy Imagewell. Hľadajú do tímu marketingového manažéra pre všetky ich projekty. Táto pozícia je vhodná…
Martin Zacharides je spoluzakladateľom a vlastníkom firmy Imagewell. Hľadajú do tímu marketingového manažéra pre všetky ich projekty. Táto pozícia je vhodná…
Pozvánka: Upterdam – prvé e-commerce mesto na svete (Alexander Jančo, Zásielkovňa)
Alexander Jančo je riaditeľom Zásielkovne, ktorá je spolu so spoločnosťou Poradca podnikateľa organizátorom koferencie Upterdam. Táto konferencia nie je nová,…
Alexander Jančo je riaditeľom Zásielkovne, ktorá je spolu so spoločnosťou Poradca podnikateľa organizátorom koferencie Upterdam. Táto konferencia nie je nová,…
Ako zefektívniť pracovné procesy? (Karel Dytrych, Freelo)
Karel Dytrych sa pohybuje v online prostredí už viac ako 10 rokov. Je jeden zo zakladateľov Freelo. Freelo je česká aplikácia…
Karel Dytrych sa pohybuje v online prostredí už viac ako 10 rokov. Je jeden zo zakladateľov Freelo. Freelo je česká aplikácia…
Ako správne nastaviť reporting (Ľubomír Štulajter, Vivantina)
Ľubomír Štulajter je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, v ktorej pôsobí ako performance manager. Má viac ako 7ročné skúsenosti s online a performance marketingom….
Ľubomír Štulajter je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, v ktorej pôsobí ako performance manager. Má viac ako 7ročné skúsenosti s online a performance marketingom….
Prečo by sa ecommerce značky mali venovať contentu
Braňo Macko je zakladateľom contentovej agentúry Ponyhouse, ktorá pre klientov vyrába blogy, vlogy alebo videá . V minulom rozhovore sme sa…
Braňo Macko je zakladateľom contentovej agentúry Ponyhouse, ktorá pre klientov vyrába blogy, vlogy alebo videá . V minulom rozhovore sme sa…
Je pre e-shop lepšia malá alebo veľká marketingová agentúra?
Ľubo Radič je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, ktorá pôsobí v Košiciach už 3 roky. Na začiatku svojej kariéry pracoval pre Visibility a…
Ľubo Radič je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, ktorá pôsobí v Košiciach už 3 roky. Na začiatku svojej kariéry pracoval pre Visibility a…
Ecommerce Bridge - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Ecommerce Bridge.
Ecommerce Bridge je zaradený do kategórie Biznis.
Ecommerce Bridge je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Index, Mentalita Foundera, Na rovinu o podnikaní.