Epizódy
Ako by sa online marketéri mali vzdelávať na rýchlo meniacom sa trhu (Michal Stín, exTruniversity)
Michal Stín sa ako freelancer v súčasnosti venuje komplexnému online marketingovému poradenstvu a od roku 2016 je aj certifikovaným…
Michal Stín sa ako freelancer v súčasnosti venuje komplexnému online marketingovému poradenstvu a od roku 2016 je aj certifikovaným…
Ako sa môžu eshopy pripraviť na budúcnosť so Smarthome a hlasovými asistentmi (David Tvrdoň, SME)
David Tvrdoň pracuje pre denník SME ako produktový manažér a je autorom podcastu Klik. V tomto rozhovore budeme tak trochu…
David Tvrdoň pracuje pre denník SME ako produktový manažér a je autorom podcastu Klik. V tomto rozhovore budeme tak trochu…
Ako na produktové inzeráty v Google Ads rýchlo, efektívne a automatizovane? (Štefan, Blue Winston)
V tomto rozhovore sa budeme zaoberať personalizovanou produktovou inzerciou v Google Ads a konkrétne nástrojom na jej tvorbu – Blue…
V tomto rozhovore sa budeme zaoberať personalizovanou produktovou inzerciou v Google Ads a konkrétne nástrojom na jej tvorbu – Blue…
Ako delegovať prácu a ustriehnuť desiatky externistov? (Peter Chodelka)
Peťo Chodelka ako úspešný podnikateľ pri svojich projektoch takmer od začiatku spolupracuje s externistami. V tomto rozhovore sa porozprávame o…
Peťo Chodelka ako úspešný podnikateľ pri svojich projektoch takmer od začiatku spolupracuje s externistami. V tomto rozhovore sa porozprávame o…
PPC, ecommerce a data driven firma Isadore Apparel (Michal Stín)
Už počas výšky začínal prácou v agentúrach, ale veľmi rýchlo sa vydal vlastnou cestou ako freelancer. Pozvanie na rozhovor prijal…
Už počas výšky začínal prácou v agentúrach, ale veľmi rýchlo sa vydal vlastnou cestou ako freelancer. Pozvanie na rozhovor prijal…
Jak expandovat na zahraniční trhy a na základě čeho je vybírat (Marcel Vašš, CEO ETARGET)
Každá úspěšná firma po čase zvažuje expanzi do zahraničí. Jak si však vybrat vhodnou zemi? Reklamní platforma ETARGET, která momentálně…
Každá úspěšná firma po čase zvažuje expanzi do zahraničí. Jak si však vybrat vhodnou zemi? Reklamní platforma ETARGET, která momentálně…
Zisk 500 000€, obrat cez 1 milión a iba 8 členný team. Ako vybudovať úspešný globálny SaaS projekt?
Ako je možné vytvoriť globálnu službu, kde viete zachovať maržu skoro 50%? Bez investora a s týmom pár ľudí? Ako…
Ako je možné vytvoriť globálnu službu, kde viete zachovať maržu skoro 50%? Bez investora a s týmom pár ľudí? Ako…
Ako dokáže UX pomôcť ecommercu (Michal Blažej, Lighting Beetle)
Michal Blažej je zakladateľom UX štúdia Lighting Beetle a asociácie SUXA (Slovenská User Experience Asociácia). Firma Lighting Beetle má za…
Michal Blažej je zakladateľom UX štúdia Lighting Beetle a asociácie SUXA (Slovenská User Experience Asociácia). Firma Lighting Beetle má za…
Ako si nájsť pre firmu dobrých developerov a ako si ich udržať. (Ivan Potančok, Vibration)
V rámci pozícii programátorov dnes zažívame obrovskú fluktuáciu a tým pádom majú firmy s hľadaním dobrého človeka, ktorého si zároveň…
V rámci pozícii programátorov dnes zažívame obrovskú fluktuáciu a tým pádom majú firmy s hľadaním dobrého človeka, ktorého si zároveň…
Ecommerce Bridge - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Ecommerce Bridge.
Ecommerce Bridge je zaradený do kategórie Biznis.
Ecommerce Bridge je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Inteligentné Investovanie, Marketing k obedu, Podnicast s Peťom Chodelkom.