Epizódy

Ako napojiť veľké B2B firmy na ecommerce marketplace (Kamil Aujeský, Widerio)
Kamil Aujeský je známa slovenská marketingová celebrita. Má vlastnú agentúru samsiDigital a je tiež spolumajiteľom developerskej spoločnosti Studio TEM. V…
Kamil Aujeský je známa slovenská marketingová celebrita. Má vlastnú agentúru samsiDigital a je tiež spolumajiteľom developerskej spoločnosti Studio TEM. V…

Slovenská ecommerce firma s obratom 6 a ziskom 4 milióny eur (Peter Hrbáčik, itrinity)
Peter Hrbáčik, riaditeľ spoločnosti itrinity, bol hosťom v našom štúdiu už druhýkrát. Takmer presne pred dvomi rokmi rozprával o tom,…
Peter Hrbáčik, riaditeľ spoločnosti itrinity, bol hosťom v našom štúdiu už druhýkrát. Takmer presne pred dvomi rokmi rozprával o tom,…

Ako rozbehnúť a riadiť úspešný eshop s nábytkom (Ján Pazdúr, Nabbi.sk)
Ján Pazdúr, riaditeľ mimoriadne známeho a obľúbeného eshopu s nábytkom Nabbi.sk, nám porozprával o tom, prečo sa pred štyrmi rokmi…
Ján Pazdúr, riaditeľ mimoriadne známeho a obľúbeného eshopu s nábytkom Nabbi.sk, nám porozprával o tom, prečo sa pred štyrmi rokmi…

O čom je automatizácia SEO a aký je jej význam? (Martin Pichlík, eVisions)
Martin Pichlík je SEO konzultantom v agentúre eVisions, ktorá pripravuje celkom nový nástroj s názvom KeyWord Eater, ktorý má slúžiť pre SEO…
Martin Pichlík je SEO konzultantom v agentúre eVisions, ktorá pripravuje celkom nový nástroj s názvom KeyWord Eater, ktorý má slúžiť pre SEO…

Ako preraziť so slovenskými online hrami na svetovom trhu (Július Vencel, Power Play Studio)
V rozhovore sa dozviete: 00:57 Koľko hier Power Play Studio má a koľko zarába tá najväčšia? 02:00 Dokážete zbohatnúť vydaním…
V rozhovore sa dozviete: 00:57 Koľko hier Power Play Studio má a koľko zarába tá najväčšia? 02:00 Dokážete zbohatnúť vydaním…

Ako zvládnuť SEO svojpomocne (Ján Januška, Spotibo)
Ján Januška je zakladateľ a prevádzkovateľ nástroja Spotibo a venuje sa predovšetkým SEO optimalizácii. V rozhovore nám porozprával o tom, akým spôsobom môžete na…
Ján Januška je zakladateľ a prevádzkovateľ nástroja Spotibo a venuje sa predovšetkým SEO optimalizácii. V rozhovore nám porozprával o tom, akým spôsobom môžete na…

Čo naučila táto kríza online marketing a ako sa pripraviť na ďalšie (Ján Stareček, Starmedia)
Ján Stareček je Digital & Data Science Director v reklamnej agentúre Starmedia, ktorá sa podieľala na vytvorení veľkého dokumentu, ktorý…
Ján Stareček je Digital & Data Science Director v reklamnej agentúre Starmedia, ktorá sa podieľala na vytvorení veľkého dokumentu, ktorý…

Najlepší redizajn e-shopu? Čo musíte vedieť a akým chybám sa vyhnúť (Martin Majling, FlowBakery)
V druhej časti rozhovoru s Martinom Majlingom, šéfom UX Desing vo FlowBakery, bol hlavnou témou redizajn e-shopov a všetky jeho úskalia. Martin vysvetlil,…
V druhej časti rozhovoru s Martinom Majlingom, šéfom UX Desing vo FlowBakery, bol hlavnou témou redizajn e-shopov a všetky jeho úskalia. Martin vysvetlil,…

Reklama na Spotify. Ako funguje a čo sú jej benefity (Matúš Konečný, Spotify Lead Slovakia)
Matúš Konečný z agentúry Httpool sa stará o mediálny priestor služby Spotify na Slovensku. Tá ponúka hudbu a podcasty zadarmo…
Matúš Konečný z agentúry Httpool sa stará o mediálny priestor služby Spotify na Slovensku. Tá ponúka hudbu a podcasty zadarmo…
Ecommerce Bridge - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Štefan Polgári. Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov z Česka a Slovenska. To je Ecommerce Bridge.
Ecommerce Bridge je zaradený do kategórie Biznis.
Ecommerce Bridge je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.