Epizódy

Prečo by sa ecommerce značky mali venovať contentu
Braňo Macko je zakladateľom contentovej agentúry Ponyhouse, ktorá pre klientov vyrába blogy, vlogy alebo videá . V minulom rozhovore sme sa…
Braňo Macko je zakladateľom contentovej agentúry Ponyhouse, ktorá pre klientov vyrába blogy, vlogy alebo videá . V minulom rozhovore sme sa…

Je pre e-shop lepšia malá alebo veľká marketingová agentúra?
Ľubo Radič je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, ktorá pôsobí v Košiciach už 3 roky. Na začiatku svojej kariéry pracoval pre Visibility a…
Ľubo Radič je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, ktorá pôsobí v Košiciach už 3 roky. Na začiatku svojej kariéry pracoval pre Visibility a…

Budovanie reputácie v online prostredí (Braňo Macko, Ponyhouse)
Braňo Macko je zakladateľom a kreatívnym riaditeľom contentovej agentúry Ponyhouse. Okrem toho je aj vášnivý zberateľ tenisiek 😉 Rozprávali sme…
Braňo Macko je zakladateľom a kreatívnym riaditeľom contentovej agentúry Ponyhouse. Okrem toho je aj vášnivý zberateľ tenisiek 😉 Rozprávali sme…

Ako funguje e-shop s najväčším investičným potenciálom na Slovensku (Juraj Králik, Zajo)
Juraj Králik je zakladateľom slovenskej značky Zajo, ktorá vyrába outdoorové oblečenie a doplnky. Od založenia značky v 90.tych rokoch, prešli kus cesty…
Juraj Králik je zakladateľom slovenskej značky Zajo, ktorá vyrába outdoorové oblečenie a doplnky. Od založenia značky v 90.tych rokoch, prešli kus cesty…

Startupový biznis a investície na Slovensku z pohľadu Luigi’s Box
V minulom rozhovore s Radom Balajkom sme sa rozprávali o tom, prečo opustil rozbehnutý biznis a začal pracovať na novom startupe. Dnes sa budeme…
V minulom rozhovore s Radom Balajkom sme sa rozprávali o tom, prečo opustil rozbehnutý biznis a začal pracovať na novom startupe. Dnes sa budeme…

Vymeniť stabilné firmy za vlastný startup? (Radoslav Balajka, Luigi’s Box)
Rado Balajka je riaditeľ stredoeurópskeho startupu Luigi’s Box, nástroja, ktorý slúži na zlepšenie vyhľadávania produktov v e-shopoch. Rozprávali sme sa o…
Rado Balajka je riaditeľ stredoeurópskeho startupu Luigi’s Box, nástroja, ktorý slúži na zlepšenie vyhľadávania produktov v e-shopoch. Rozprávali sme sa o…

Ako fungujú cenové porovnávače a produktové vyhľadávače (Libor Toporcer, Invelity)
Libor pracuje ako Campaign Strategist v agentúre Invelity, ktorá je jedna z mála Heureka partnerov a certifikovaná agentúra pre nástroj Mergado. Pre…
Libor pracuje ako Campaign Strategist v agentúre Invelity, ktorá je jedna z mála Heureka partnerov a certifikovaná agentúra pre nástroj Mergado. Pre…

Fungovanie a marketing e-shopu Pilulka.sk a Pilulka24.sk (Ľuboš Baran, Pilulka.sk)
Ľuboš Baran je riaditeľom slovenskej Pilulky (e-shop Pilulka.sk a Pilulka24.sk). V Pilulke je 5 rokov, takmer od začiatku tej slovenskej, jeho úlohou…
Ľuboš Baran je riaditeľom slovenskej Pilulky (e-shop Pilulka.sk a Pilulka24.sk). V Pilulke je 5 rokov, takmer od začiatku tej slovenskej, jeho úlohou…

Kampaň About You na Slovensku: katastrofa alebo revolúcia v marketingovej komunikácii? (Braňo Polák, Starmedia)
Braňo Polák je už 15 rokov v Starmedii, aktuálne je na pozícii riaditeľa. So svojim data science tímom vydal zaujímavú štúdiu…
Braňo Polák je už 15 rokov v Starmedii, aktuálne je na pozícii riaditeľa. So svojim data science tímom vydal zaujímavú štúdiu…
Ecommerce Bridge - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Štefan Polgári. Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov z Česka a Slovenska. To je Ecommerce Bridge.
Ecommerce Bridge je zaradený do kategórie Biznis.
Ecommerce Bridge je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.