Martin Bulák sa zaoberá online marketingom už viac ako 20 rokov. Aktuálne vedie online marketingovú agentúru BOOSTERS, ktorá sa ako jedna z mála špecializuje na PPC kampane. V tomto rozhovore vám priblíži, ako správne nastaviť PPC reklamu a aké dôležité je správne nastavenie celkového marketingu nie len samotnej reklamy.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:39 Aký je rozdiel medzi marketingom a reklamou?
- 03:10 Aký prvok marketingu najčastejšie klienti podceňujú mimo reklamu?
- 04:34 Akceptujú klienti vaše zhodnotenie ich web stránky pred nastavením PPC reklamy?
- 06:10 Pred dopytom PPC reklamy od reklamnej agentúry je potrebné, aby si klient najal marketingového konzultanta?
- 09:36 Je niečo z marketingu, čo sa dá robiť a neustále zlepšovať zadarmo?
- 14:02 Čo je prvým krokom pri nastavovaní reklamy po celkovom zhodnotení web stránky klienta?
- 20:16 Sú aj iné kanály okrem facebooku, ktoré by mal klient využiť pri nastavovaní PPC reklamy?
- 22:37 Majú klienti iracionálne rozhodnutia v rámci nastavovania reklamy?
- 24:23 Je vhodné na začiatku propagácie sa zamerať na natívny obsah?
- 26:37 Odporúčal by si pri nastavovaní PPC reklamy freelancera alebo agentúru?
- 30:09 Vedel by si eshoper vytvoriť PPC reklamu aj sám?
- 31:17 Je pre agentúru lepšie, ak má klient predchádzajúcu skúsenosť s nastavovaním PPC reklamy?
- 32:41 Čo by si začiatočníkom v ecommerce odporúčal?
- 35:12 Záver