Martin Bulák sa zaoberá online marketingom už viac ako 20 rokov. Aktuálne vedie online marketingovú agentúru BOOSTERS, ktorá sa ako jedna z mála špecializuje na PPC kampane. V tomto rozhovore vám priblíži, ako správne nastaviť PPC reklamu a aké dôležité je správne nastavenie celkového marketingu nie len samotnej reklamy.

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:39 Aký je rozdiel medzi marketingom a reklamou? 
  • 03:10 Aký prvok marketingu najčastejšie klienti podceňujú mimo reklamu? 
  • 04:34 Akceptujú klienti vaše zhodnotenie ich web stránky pred nastavením PPC reklamy? 
  • 06:10 Pred dopytom PPC reklamy od reklamnej agentúry je potrebné, aby si klient najal marketingového konzultanta? 
  • 09:36 Je niečo z marketingu, čo sa dá robiť a neustále zlepšovať zadarmo? 
  • 14:02 Čo je prvým krokom pri nastavovaní reklamy po celkovom zhodnotení web stránky klienta? 
  • 20:16 Sú aj iné kanály okrem facebooku, ktoré by mal klient využiť pri nastavovaní PPC reklamy? 
  • 22:37 Majú klienti iracionálne rozhodnutia v rámci nastavovania reklamy? 
  • 24:23 Je vhodné na začiatku propagácie sa zamerať na natívny obsah? 
  • 26:37 Odporúčal by si pri nastavovaní PPC reklamy freelancera alebo agentúru? 
  • 30:09 Vedel by si eshoper vytvoriť PPC reklamu aj sám? 
  • 31:17 Je pre agentúru lepšie, ak má klient predchádzajúcu skúsenosť s nastavovaním PPC reklamy? 
  • 32:41 Čo by si začiatočníkom v ecommerce odporúčal? 
  • 35:12 Záver