Martin Fodora, CEO firmy Wilsondo, ktorá riadi už niekoľko úspešných e-shopov, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával, ako sa dá uspieť na trhu v pomerne náročnom nábytkárskom segmente.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:27 Ako je možné vyrásť v silne konkurenčnom segmente tak vysoko?
- 04:09 Prečo Wilsondo začínalo práve špecializáciou na detské postele?
- 07:40 Čo sa im predáva najviac a ako to funguje s dodávateľmi?
- 13:56 Prečo sa oplatí navštevovať produktové veľtrhy?
- 19:06 Ako komunikovať s výrobcom aj konkrétne výrobné chyby?
- 21:28 Aké značky Wilsondo založilo a ktoré ešte stále fungujú?
- 30:10 Na rebranding sa treba pripraviť. Ako na to?
- 35:22 Na základe čoho vznikla spoločná značka Wilsondo?
- 40:13 Pár tipov, ako dať agentúre pred rebrandingom dobré zadanie.
- 43:20 Čo konkrétne z oblasti marketingu a reklamy Martin odporúča?
- 46:13 Aké posily do marketingového tímu Wilsondo hľadá?