Martin Fodora, CEO firmy Wilsondo, ktorá riadi už niekoľko úspešných e-shopov, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával, ako sa dá uspieť na trhu v pomerne náročnom nábytkárskom segmente.

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:27 Ako je možné vyrásť v silne konkurenčnom segmente tak vysoko?
  • 04:09 Prečo Wilsondo začínalo práve špecializáciou na detské postele?
  • 07:40 Čo sa im predáva najviac a ako to funguje s dodávateľmi?
  • 13:56 Prečo sa oplatí navštevovať produktové veľtrhy?
  • 19:06 Ako komunikovať s výrobcom aj konkrétne výrobné chyby?
  • 21:28 Aké značky Wilsondo založilo a ktoré ešte stále fungujú?
  • 30:10 Na rebranding sa treba pripraviť. Ako na to?
  • 35:22 Na základe čoho vznikla spoločná značka Wilsondo?
  • 40:13 Pár tipov, ako dať agentúre pred rebrandingom dobré zadanie.
  • 43:20 Čo konkrétne z oblasti marketingu a reklamy Martin odporúča?
  • 46:13 Aké posily do marketingového tímu Wilsondo hľadá?