Adriana Jurdová je CMO značky Footshop, jedného z najväčších predajcov obuvi na Slovensku, ktorý pôsobí v 19 krajinách sveta. V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám porozprávala o tom, ako robia úspešný marketing doma a v zahraničí.
V rozhovore sa dozviete:
01:40 Čo všetko dnes predáva Footshop? 04:48 Na základe čoho sa rozhodli pre rebranding? 07:12 Čo tvorí väčšinu objednávok a koľko z nich sú limitky? 10:55 Prečo sú limitované edície tenisiek také úspešné? 14:00 Prečo sa veľké značky snažia stále viac predávať svoje produkty priamo? 16:31 Ako Footshop rieši expanziu a podľa čoho si vyberá nové trhy? 19:48 V ktorých krajinách sa Footshopu darí najviac a ako sa líši komunikácia? 24:23 Čo je Klarna a ako ovplyvňuje nákup a predaj v rôznych krajinách? 26:48 Ako funguje Footshop v USA a ako pristupuje k marketplaces? 29:59 Akým spôsobom firma rieši marketing a influencerov v 19 krajinách? 37:02 Na základe čoho sa Footshop rozhodol pre akvizíciu konkurenta Queens? 38:48 Prečo sa Footshop rozhodol prijať aj pokles tržieb?