Adriana Jurdová je CMO značky Footshop, jedného z najväčších predajcov obuvi na Slovensku, ktorý pôsobí v 19 krajinách sveta. V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám porozprávala o tom, ako robia úspešný marketing doma a v zahraničí.

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:40 Čo všetko dnes predáva Footshop?
  • 04:48 Na základe čoho sa rozhodli pre rebranding?
  • 07:12 Čo tvorí väčšinu objednávok a koľko z nich sú limitky?
  • 10:55 Prečo sú limitované edície tenisiek také úspešné?
  • 14:00 Prečo sa veľké značky snažia stále viac predávať svoje produkty priamo?
  • 16:31 Ako Footshop rieši expanziu a podľa čoho si vyberá nové trhy?
  • 19:48 V ktorých krajinách sa Footshopu darí najviac a ako sa líši komunikácia?
  • 24:23 Čo je Klarna a ako ovplyvňuje nákup a predaj v rôznych krajinách?
  • 26:48 Ako funguje Footshop v USA a ako pristupuje k marketplaces?
  • 29:59 Akým spôsobom firma rieši marketing a influencerov v 19 krajinách?
  • 37:02 Na základe čoho sa Footshop rozhodol pre akvizíciu konkurenta Queens?
  • 38:48 Prečo sa Footshop rozhodol prijať aj pokles tržieb?