V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:17 Koľko vedia predávať slovenské a české e-shopy cez Kaufland online trhovisko?
  • 03:57 Funguje Kaufland marketplace podobne ako konkurencia?
  • 06:20 Ktoré produkty sú ideálne pre Kaufland Global Marketplace?
  • 07:52 Akými spôsobmi sa dajú vkladať produkty na tento marketplace?
  • 10:09 Môžete cez Kaufland online trhovisko predávať aj vlastné produkty bez EAN kódu?
  • 11:46 Je integrácia do Kaufland Global Marketplace štandardná?
  • 13:56 Aká je podpora kontaktu predajcov so zákazníkmi?
  • 16:03 Čo všetko dostanú v rámci „early bird“ ponuky noví predajcovia zadarmo?
  • 17:23 Aké rôzne bonusové funkcie si môžete na Kaufland Global Marketplace zaplatiť?
  • 19:10 Existuje na tomto marketplace určitá optimalizácia produktov?
  • 22:04 Aké požiadavky a metriky musí potenciálny predajca spĺňať?