Erik Richnák je skúsený manažér, ktorý v súčasnosti pôsobí ako CEO slovenského Zľavomatu. V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám porozprával, ako sa firme darí, čo je ich tajomstvo úspechu a aké majú plány do budúcnosti.

V rozhovore sa dozviete:

02:00 Prečo sa Zľavomat ešte nepremenoval? 04:35 Na ktoré produktové segmenty sa Zľavomat najviac zameriava? 07:59 Koľko klientov a ponúk získavajú cez aktívny sales a koľko organicky? 10:34 Prečo predaj fyzických produktov predstavuje iba nízke percento? 14:15 Čo priniesla spolupráca s cestovnou agentúrou Secret Escapes? 20:40 Ako sa stal Erik šéfom slovenského Zľavomatu? 23:29 Existuje v tomto zľavovom biznise veľká konkurencia? 29:07 Venuje sa Zľavomat aj offlineovým aktivitám? 31:56 Akým spôsobom pristupuje firma k marketingovým kampaniam? 34:53 Čo Zľavomat najviac odlišuje od konkurencie? 38:39 Kde by mohol byť Zľavomat o 5 a kde o 10 rokov?