Andrej Kajan je CEO známej spoločnosti ui42, ktorá sa venuje marketingu, e-shopom, UX a vyvíja tiež vlastné digitálne produkty. Jedným z nich je originálny model umelej inteligencie, ktorá pomáha podnikateľom v e-commerce dosahovať lepšie výsledky a predaje. V tomto rozhovore nám o tom porozprával viac.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:57 Je dnes umelá inteligencia (AI) vhodná aj pre malé a stredné e-shopy?
- 03:01 Ide o reálnu umelú inteligenciu alebo o algoritmus?
- 04:11 V čom všetkom sa dá AI v súčasnosti pri e-shopoch využiť?
- 06:32 Na čo presne sa zameriava umelá inteligencia ui42 a ako to funguje?
- 09:44 Aké informácie o zákazníkoch zbiera táto umelá inteligencia?
- 11:13 Čo je to Matomo a ako sa líši od Google Analytics?
- 16:45 Akými akciami vie AI optimalizovať ponuku či odporúčania pre zákazníka?
- 18:53 Môže fungovať umelá inteligencia aj pri mailingu a ďalších kanáloch?
- 22:08 Čo hovoria o úspechu AI konkrétne výsledky?
- 24:15 Ako fungujú platby za využívanie umelej inteligencie?
- 28:08 Je náročné implementovať AI do e-shopu? Čo všetko to obnáša?
- 31:43 Záver