Andrej Kajan je CEO známej spoločnosti ui42, ktorá sa venuje marketingu, e-shopom, UX a vyvíja tiež vlastné digitálne produkty. Jedným z nich je originálny model umelej inteligencie, ktorá pomáha podnikateľom v e-commerce dosahovať lepšie výsledky a predaje. V tomto rozhovore nám o tom porozprával viac.

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:57 Je dnes umelá inteligencia (AI) vhodná aj pre malé a stredné e-shopy?
  • 03:01 Ide o reálnu umelú inteligenciu alebo o algoritmus?
  • 04:11 V čom všetkom sa dá AI v súčasnosti pri e-shopoch využiť?
  • 06:32 Na čo presne sa zameriava umelá inteligencia ui42 a ako to funguje?
  • 09:44 Aké informácie o zákazníkoch zbiera táto umelá inteligencia?
  • 11:13 Čo je to Matomo a ako sa líši od Google Analytics?
  • 16:45 Akými akciami vie AI optimalizovať ponuku či odporúčania pre zákazníka?
  • 18:53 Môže fungovať umelá inteligencia aj pri mailingu a ďalších kanáloch?
  • 22:08 Čo hovoria o úspechu AI konkrétne výsledky?
  • 24:15 Ako fungujú platby za využívanie umelej inteligencie?
  • 28:08 Je náročné implementovať AI do e-shopu? Čo všetko to obnáša?
  • 31:43 Záver