📣 OZNAM: Staňte sa sponzorom tohto podcastu, tu nájdete viac informácií aj štatistiky. Napíšte nám na [email protected].
—
Fanúšikovia cyklistiky odpočítavajú už len dni do začiatku najprestížnejších, najsledovanejších a definitívne najfascinujúcejších cyklopretekov na svete. V sobotu 1. Júla sa začne 110. Ročník Tour de France, a nás tieto preteky zaujímajú takisto. Prirodzene, z pohľadu peňazí. Ako podujatie, ktoré je pre verejnosť zadarmo, zarába? Ako sa sponzoring jednotlivých tímov odráža na politike Tour a ako ovplyvňuje životný cyklus jednotlivých tímov?
Nikola Šuliková Bajánová sa o biznis modeli Tour de France rozpráva s Filipom Drábekom, bývalým novinárom, dnes salesákom, ale hlavne jedným z tvorcov podcastu CykloPodcast, ktorý podrobne sleduje dianie v cyklistike už niekoľko rokov.
—
Podcast Ekonómia ľudskou rečou moderujú Martin Lindák a Nikola Šuliková Bajánová a prináša ho portál skpodcasty.sk
Sledujte Ekonómiu ľudskou rečou na YouTube.
Sledujte skpodcasty.sk na Instagrame alebo Facebooku.