📣 OZNAM: Staňte sa sponzorom tohto podcastu, ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠tu nájdete viac informácií aj štatistiky⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠. Napíšte nám na ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠[email protected]⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Fanúšikovia cyklistiky odpočítavajú už len dni do začiatku najprestížnejších, najsledovanejších a definitívne najfascinujúcejších cyklopretekov na svete. V sobotu 1. Júla sa začne 110. Ročník Tour de France, a nás tieto preteky zaujímajú takisto. Prirodzene, z pohľadu peňazí. Ako podujatie, ktoré je pre verejnosť zadarmo, zarába? Ako sa sponzoring jednotlivých tímov odráža na politike Tour a ako ovplyvňuje životný cyklus jednotlivých tímov?

Nikola Šuliková Bajánová sa o biznis modeli Tour de France rozpráva s Filipom Drábekom, bývalým novinárom, dnes salesákom, ale hlavne jedným z tvorcov podcastu CykloPodcast, ktorý podrobne sleduje dianie v cyklistike už niekoľko rokov.

Podcast Ekonómia ľudskou rečou moderujú Martin Lindák a Nikola Šuliková Bajánová a prináša ho portál ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠skpodcasty.sk⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Sledujte Ekonómiu ľudskou rečou na YouTube⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.

Sledujte skpodcasty.sk na ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Instagrame⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ alebo ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Facebooku⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.