Dalibor Cicman. Mišo Meško. Mišo Pastier. Všetko silné osobné značky, na ktorých sami dlhodobo a strategicky pracujú prostredníctvom sociálnych sietí a PR aktivít. Pomáhajú im generovať biznis, pritiahnuť top talenty do firmy a budovať si pozíciu autority vo svojom segmente. O tom prečo a ako efektívne budovať osobnú značku a značku zamestnávateľa nielen v e-commerce, som sa rozprával s Oliverom Jakubíkom, Brand Consultantom s viac ako 20 rokmi skúseností s touto problematikou. V rozhovore sa dozvieš: 00:28 Ktorým aktivitám sa Oliver venuje a čím si prešiel počas tvojej 20-ročnej kariéry? 02:15 Prečo má zmysel aj v e-commerce pracovať na osobnom brandingu majiteľa či vybranej osobnosti e-shopu? 06:08 Ako si správne nastaviť stratégiu a ciele budovania osobnej značky? 12:50 Aké príklady silných osobných značiek vie Oliver uviesť v rámci e-commerce a čo podľa neho robia výnimočne dobre? 31:52 Na čo všetko môže mať vplyv silný osobný brand majiteľa e-shopu, prípadne ambassadora e-shopu? 47:02 Ako zaujať masovejšie médiá (TV, radio, printy) a vyvolať dopyt zo strany novinárov/redaktorov? 54:53 Ako postupovať v prípade, že majiteľ e-shopu nechce vystupovať verejne? Má zmysel vytipovať niekoho iného z firmy? Alebo nebodaj externého človeka? Aké by mal spĺňať predpoklady? 1:03:14 Ako veľmi súvisí osobný branding a employer branding ako vedia spolupracovať? 1:07:50 Aké príklady silných značiek zamestnávateľa v e-commerce vie Oliver uviesť a čo robia správne? 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú: Expandeco: https://www.expandeco.sk Packeta: https://www.packeta.sk Blueweb: https://www.blueweb.sk vshosting: https://www.vshosting.cz Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography