👑 Jakub má za sebou viac ako 12 rokov skúsenosti v e-commerce biznise. Pracoval pre Panta Rhei, Bepon, Bloom Robbins a aktuálne rozbieha e-mail marketingový projekt Lemonito. V rozhovore zosumarizoval najčastejšie chyby, s ktorými sa stretol v e-shopoch, ale najmä zazdieľal jeho skúsenosti pri výbere e-commerce platformy či riešení logistiky, Taktiež zazdieľal ukážkovú výsledovku pre finančné riadenie a dal dokopy odporúčania pre e-mail marketing. 🎥 V rozhovore sa dozvieš: 00:41 Aká je Jakubova cesta v rámci e-commerce biznisu, aké role a v ktorých projektoch zastával? 2:14 Ktoré kľúčové veci vypozoroval v e-shopoch? Čím sa odlišujú tie megaúspešné od tých menej úspešných? 11:29 Aké strategické chyby zaregistroval v rámci svojho pôsobenia? 14:13 Jakub má skúsenosti s e-shopmi na rôznych platformách, ako by zosumarizoval výhody/nevýhody krabicových riešení vs. open-source vs. custom development? 21:14 Podľa čoho by odporúčal dnes vyberať majiteľom firiem správnu e-commerce platformu? Čo by mali byť tie kľúčové otázky? 24:57 V projektoch riešil dosť logistiku, aký je jeho názor na interný sklad vs. fulfillment? Výhody/nevýhody jedného či druhého riešenia? 28:06 Aké konkrétne projekty v rámci logistiky riešil a čo sa pri tom naučil? 30:20 Veľa e-shopov nemá dobre nastavené finančné plánovanie a riadenie firmy. Aký odporúča postup a nástroje, ako dostať finančné riadenie e-shopu pod kontrolu? 45:40 Kde sa najviac rozhoduje o ziskovosti e-shopov a aké najrýchlejšie cesty zvýšenia ziskovosti by odporúčal? 48:25 V poslednej dobe sa Jakub focusuje primárne na e-mail marketing. Kam sa táto problematika posunula za posledných 10 rokov? 50:40 Ktoré najefektívnejšie e-mailové stratégie/taktiky by Jakub odporučil z pohľadu investovaný effort vs. generovaný obrat/zisk? 54:22 Veľká téma posledných rokov je automatizácia, čo všetko by Jakub odporúčal automatizovať a ako? 55:22 Ktoré sú dnes kľúčové parametre úspešnosti a ziskovosti e-mail marketingu? Podľa čoho vyberať vhodnú e-mail marketingovú/CDP platformu? 1:04:26 Jakub pracoval na projektoch firiem, ktoré majú silnú retailovú sieť, kedy kamenné predajne dávajú zmysel a ako by mali byť optimálne prepojené s on-line aktivitami? 1:09:01 Ako vidí celkový vývoj v e-commerce počas uplynulých a najbližších rokov? Ako veľmi zmenia celý trh marketplace-y (Kaufland, Allegro, Heureka košík, Alza trade...) 1:12:50 Na záver, aké 3 odporúčania by dal majiteľom e-shopov, ktorí riešia, ako zvýšiť ziskovosť svojich biznisov a zároveň zvýšiť konkurencieschopnosť? 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú: Expandeco: https://www.expandeco.sk Packeta: https://www.packeta.sk Blueweb: https://www.blueweb.sk vshosting: https://www.vshosting.cz
powered by