V e-commerce sa blíži vo väčšine segmentov top sezóna a úzkym hrdlom vie byť neefektívna logistika a obmedzená kapacita prepravnej siete. O tom, aké prepravné riešenia sú aktuálne dostupné na trhu, na čo si dať pozor pri výbere prepravcov a aké výhody môže mať ponuka len jedného prepravcu v košíku, som sa rozprával s Alexom Jančom, Managing Directorom Packeta Slovakia.

V rozhovore sa dozvieš:
00:19 Podľa Finstatu Packeta za rok 2023 dosiahla tržby vo výške 67,28 mil. Eur. Medziročne ide o nárast o 16 % z 58,2 mil. Eur. Ako to dosiahli?
10:35 Zmenila sa Packeta po príchode zahraničných majiteľov? Ak áno, ako?
14:22 Začali s expanziou Z-BOXov, montovaním klávesníc. Otvorili nové depo v Triblavine. Aké sú ich ciele na najbližšie obdobie?  Ako sa pripravujú na sezónu?
15:42 Ako získavajú nové lokality pre Z-BOXy?
17:45 Aký je rozdiel medzi ich sieťou Z-BOXov napr. voči AlzaBoxom, ktoré fungujú ako otvorená sieť?
23:51 Ako sa dá uspieť v mori konkurencie a pri nástupe veľkých marketplaceov?
31:38 E-shopy by sa mali zamerať aj na užívateľskú skúsenosť. Na čo by mali myslieť, ak chcú zlepšiť CX? Vie Alex poradiť, čo funguje ich partnerom, napr. čo sa týka skladby nákupného košíka?
35:16 Aké sú výhody jedného prepravcu v košíku pre zákazníkov a pre e-shop?
38:51 Vedia dať e-shopom, ktoré sa boja vyskúšať dať do košíka len jedného prepravcu nejaké výhodnejšie podmienky, aby si to otestovali? Ako ich motivujú?

👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀

Projekt Eshopový kráľ podporujú:
Expandeco

Packeta

Blueweb

vshosting

Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography