Pripravili sme pre teba druhý diel predvianočného seriálu s Packetou. Túto epizódu oživila veľmi zaujímavá hosťka, Dominika Kurtová, E-commerce Leader Decathlon SK, ktorá pozdieľala ich skúsenosti a čísla z Black Friday akcií. Popri tom sme prebrali ich silnú orientácia na zákazníka, ktorá sa prejavuje na viacerých úrovniach a aj vďaka nej Decathlon rastie vysoko nad priemerom trhu. Rozobrali sme aj ich vernostný program, mobilnú app-ku a tiež ich nastavenie v téme udržateľnosti a ekológii.

Alex Jančo z Packety zasa doplnil aktuálne čísla a tiež jeho odporúčania pre e-shopy, ako maximalizovať výkon e-shopu aj vďaka správnemu nastaveniu logistiky či nákupného procesu v e-shope.Uži si rozhovor, máš sa na čo tešiť!

V rozhovore sa dozvieš:
03:35 Aké zľavy pripravili pre Black Friday? Ako vyberali produkty, ktoré idú do zliav?
04:44 Ponúkajú dopravu zadarmo alebo iné výhody?
05:42 Majú nový vernostný program, aké majú od neho očakávania?
07:58 Aké sú ich predpoklady o predaji v porovnaní s minulým rokom?
08:42 Ako zabezpečujú plynulý chod e-shopu počas zvýšeného náporu?
12:30 Pred rokom spustili Decathlon mobilnú appku, aké to prinieslo doteraz výsledky a aké s ňou majú ďalšie plány?
19:09 Čo je pre e-shopy dôležité, aby zvládli zvýšený nápor objednávok počas Black Friday?
20:00 Čoraz viac sa aj v rámci e-commerce hovorí o udržateľnosti, ekológii apod. Majú v tomto smere v Decathlone nejaké iniciatívy či projekty?

👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀

Projekt Eshopový kráľ podporujú:
BesteronPacketaBluewebCorlonez

Sleduj nás na sociálnych sieťach:
LinkedInInstagramTikTok

Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography