Pozri si inšpiratívny rozhovor, v ktorom sa dozvieš, čo znamená „brand momentum“ a ako môže zmeniť tvoj biznis! Zistíš, ako prebieha analýza a nastavenie tohto konceptu, aby si vedel(a) presne smerovať svoje aktivity. S konkrétnym príkladom značky Gudvio ti ukážeme, ako dokáže dobre navrhnutá stratégia priniesť výsledky aj produktom, ktoré sa v e-commerce pôvodne prakticky nepredávali.

V rozhovore sa dozvieš, aké jedinečné prvky obsahuje web Gudvio.sk a aký dopad malo ich uplatnenie. Aké ponaučenia z projektu Gudvio môžu inšpirovať ďalšie e-shopy a ako sa pripraviť na strategické zmeny na trhu? Nezmeškaj tipy, ktoré ti môžu pomôcť vyniknúť medzi konkurenciou!

V rozhovore boli hosťkami:

Anka Sabolová – Marketingový stratég Levosphere

Naďa Kacera – Marketingový stratég Levosphere

V rozhovore sa dozvieš:
00:32 Na Upterdam-e predstavili názov brand momentum, čo presne to znamená?
09:47 Akým spôsobom prebieha analýza a zadefinovanie tohto konceptu, aby bolo možné na základe neho nastaviť jednotlivé aktivity?
17:43 Tento koncept využili pre značku Gudvio, ktorej produkty sa veľmi nepredávali v e-commerce? S akým zadaním za nimi prišiel klient a ako tento projekt uchopili?
20:15 Aký bol výsledok ich spoločného snaženia a ako sa stratégiu podarilo pretaviť do praxe?
28:54 Web Gudvio.sk má na prvý pohľad prvky zďaleka nie bežného e-shopu. Aké unikátne prvky tam zapracovali a s akou myšlienkou?
34:06 Aké sa im podarilo dosiahnuť výsledky vďaka tomuto unikátnemu prístupu/e-shopu?
36:23 Čo sa pri tomto projekte naučili, z čoho by sa vedeli inšpirovať ďalšie e-shopy?
53:03 Aká je rozumná cesta reagovať na strategické zmeny na trhu a ako by na ne mali reagovať majitelia e-shopov?

Pokračovať vo vzdelávaní ohľadom budovania značky a nastavenia stratégie môžeš aj na: https://www.levosphere.sk/

👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀

Projekt Eshopový kráľ podporujú:
Expandeco
Packeta
Blueweb
Corlonez

Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography