Pri konzultáciách s majiteľmi e-shopov (typicky e-shopy s obratom do 1 mil. EUR ročne) zisťujem, že e-mail marketing je stále pomerne málo využívaný marketingový kanál, prípadne ho e-shopy využívajú len vo veľmi základnej podobe. To znamená, že sú závislé od toho, aby ručne vytvorili newsletter a väčšinou ho pošlú bez nejaké cielenia na celú databázu a dúfajú, že to bude fungovať.Na druhej strane dnes existujú nástroje, ktoré s takmer nulovou náročnosťou dokážu plne automaticky posielať produktové personalizované maily na základe predošlého správania zákazníkov. Vďaka tomu tieto e-maily dosahujú vysoko nadpriemernú mieru otvorenia, ale najmä vysokú mieru konverzie a dokážu priniesť dodatočné (inkrementálne) nákupy.V rozhovore som vyspovedal Dana Mazurika z košickej firmy InteliMail, ktorá takýto nástroj vyvíja. Dano pozdieľal kopec skúseností, ako dosahovať výnimočné výsledky, s veľmi rozumnou investíciou a minimálnou prácnosťou. Keďže tento nástroj sa aj mne osobne osvedčil u klientov, s Danom som dohodol špeciálne promo pre mojich klientov a fanúšikov. Ak si chceš otestovať InteliMail bezplatne na 2 mesiace, stačí pri registrácii zadať promo kód "eshopovykral" na: https://intelimail.sk/.V rozhovore sa dozvieš:0:00 Úvod0:41 Z mojej skúsenosti je e-mail marketing v e-shopoch stále pomerne podceňovaný kanál, aká je vaša skúsenosť, keď sa bavíte s e-shopmi?6:58 Základnou funkciou nástroja je e-mail marketing. Akým spôsobom ho realizujete, ako sa nastavuje, do akej miery je personalizovaný a aké vie priniesť výsledky?15:48 Aké výsledky je možné dosiahnuť vďaka nasadeniu InteliMail-u do e-shopu?20:16 Ktoré známejšie e-shopy už využívajú vašu platformu?23:09 Ďalšou funkciou je produktový pop-up, ako funguje a akým spôsobom sa vyberajú produkty, ktoré zobrazí konkrétnemu userovi?26:54 Pustili ste aj do personalizácie samotného webu a košíka, čo všetko umožňujete v tomto smere?32:23 Akým spôsobom prebieha integrácia InteliMail-u do e-shopu a do akej miery to závisí do platformy, na ktorej e-shop beží?37:44 Aká je vaša dlhodobá ambícia a vízia s InteliMail?👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀Projekt Eshopový kráľ podporujú:BluewebCorlonez
Tatrapay+Sleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTok---------------------------------------------------------------------------------Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na [email protected] a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.