Dávid Krumpár, expert na výkonnostný marketing a zakladateľ úspešnej agentúry Lighthouse, nám v úvode priblíži svoj príbeh, klientov aj kľúčové zameranie. Prezradí viac o projekte s neuveriteľným počtom pol milióna konverzií a rozoberieme, aký segment za týmto číslom stojí. Zároveň sa pozrieme na matematiku a rozpočty, ktoré sú potrebné na dosiahnutie takýchto výsledkov.

📊 Kľúčové metriky, štruktúra účtov a optimalizácia kampaníV rozhovore pôjdeme do hĺbky – aká je štruktúra účtu pri veľkých rozpočtoch, ako prebieha optimalizácia a ktoré metriky rozhodujú o výkone? Povieme si aj to, čo sa môžu naučiť menšie e-shopy so skromnejším budgetom a prečo je kvalitný produkt základným predpokladom pre ziskové kampane. Dotkneme sa aj problémov e-shopov, ktoré síce rastú, no zápasia so ziskovosťou.

🚀 Škálovanie, kreatíva a expanzia na nové trhyDávid vysvetlí rozdiel medzi vertikálnym a horizontálnym škálovaním, najčastejšie chyby, ktorým sa treba vyhnúť, a ako pristupovať k expanzii na ďalšie trhy. Venujeme sa aj dôležitosti kreatívy – čo funguje, ako testovať a ako správne reportovať výsledky. Na záver sa dozvieš, akých klientov jeho agentúra vyhľadáva a čím sa odlišujú od konkurencie.V rozhovore sa dozvieš:👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀Projekt Eshopový kráľ podporujú:BluewebCorlonezTatrapay+Sleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTok----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na [email protected] a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.