V časoch rastúcich cien reklamy a klesajúcej ziskovosti kampaní je dôležitejšie ako kedykoľvek predtým uvažovať o tom, ako zefektívniť vaše obchodné a marketingové aktivity. Výbornou cestou je automatizácia a personalizácia, ktoré aj vďaka nástupu AI vedia priniesť výrazne lepšie výsledky.

Zároveň je dnes veľmi dôležité detailne zbierať a analyzovať dáta o existujúcich, ale aj potenciálnych zákazníkoch, aby si tomu vedel(a) prispôsobiť komunikáciu a ďalšie aktivity.

O týchto témach som sa rozprával s Jurom Rosom, zakladateľa Habitable.co.
V rozhovore sa dozvieš: 00:24 Juraj na úvod popíše svoju kariérnu cestu a ako sa dostal tam, kde je dnes. 03:15 Ako môžu eshopy využiť personalizované marketingové kampane na prilákanie a udržanie zákazníkov? 12:57 Čo všetko dáva zmysel personalizovať a ktoré kroky zvyknú priniesť najväčší efekt? 17:47 Ako sa zmenili možnosti personalizácie dnes vs. 5-10 rokov dozadu? 31:48 Ako môže automatizácia ušetriť čas a efektívne riadiť tímové zdroje? 33:15 Optimalizácia zákazníckej hodnoty: Aké stratégie pomáhajú identifikovať príležitosti pre upsell, cross-sell a opakované nákupy? Prečo je dôležité zvyšovať hodnotu existujúcich zákazníkov, a aké prístupy v tomto smere prinášajú výsledky? 35:02 Lead scoring a prioritizácia potenciálnych zákazníkov: Ako môže lead scoring a prioritizácia najhodnotnejších potenciálnych zákazníkov prispieť k lepšiemu zameraniu predajných a marketingových aktivít? Aké metódy sa využívajú na efektívne určovanie priorít? 38:34 Na záver, aké 3 konkrétne odporúčania by Juraj dal e-commerce firmám, ktoré chcú zvýšiť svoju ziskovosť? 44:02 Ako sa Juraj osobne vzdeláva? Vie odporučiť nejaké dobré podcasty/knihy/eventy/firmy/ľudí ohľadom tém, ktorým sa venuje? Viac o službách Habitable sa dozvieš aj na: https://habitable.co/ 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú: ExpandecoPacketaBluewebCorlonez Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography