Príklady e-shopov ako Gymbeam, Factcool, Muziker, Dedoles, Be Lenka, Puella a ďalších dokazujú, že bez expanzie sa dá len veľmi ťažko dostať na obraty v desiatkach miliónov EUR. Jedným z kľúčov k úspešnej expanzii je špičková cross-border (cezhraničná) logistika, ktorej rýchlosť a kvalita významne ovplyvňuje spokojnosť koncového zákazníka a tým pádom aj jeho ochotu nakúpiť u vás opakovane.

Slovenská firma VHL EUROPE sa špecializuje práve na cross-border logistiku a za rok 2023 doručila viac ako 3,5 mil. balíkov a v roku 2024 ďalej dynamicky rastie.

O dôležitosti cross-border logistiky a tom, ako funguje tento biznis, mi porozprával Radko Litavec, CEO spoločnosti VHL EUROPE.

V rozhovore sa dozvieš:
0:00 Úvod
0.33 Radko, pre tých ktorí vás nepoznajú, predstav prosím na začiatok teba a VHL EUROPE?
3:01 Ako ste na tom s rýchlosťou doručenia, ktorá je pre koncových zákazníkov čoraz dôležitejšia?
11:52 Kto je vaša cieľová skupina? Na aké typy e-shopov sa zameriavate?
13:02 Aké objemy balíkov ste prepravili za posledné roky?
14:27 Akým spôsobom funguje napojenie e-shopu na váš systém a aké dáta majú shopy k dispozícii?
17:54 Aktuálne ste ohlásili pilotný projekt fulfillmentu, aké máte od neho očakávania a v čom sa chcete presadiť popri existujúcich fulfillment partneroch?
27:54 Ako vnímaš aktuálne stav SK e-commerce trhu, keď sa rozprávaš s majiteľmi e-shopov?
33:49 Medzi klientmi máte Gymbeam, Puellu, Martinus, Dedoles, MTBiker, Factcool. Prečo sa rozhodli pre spoluprácu s vami?

👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀

Projekt Eshopový kráľ podporujú:

Packeta

Blueweb

Corlonez

Besteron

Sleduj nás na sociálnych sieťach:

LinkedIn
Instagram
TikTok