Príklady e-shopov ako Gymbeam, Factcool, Muziker, Dedoles, Be Lenka, Puella a ďalších dokazujú, že bez expanzie sa dá len veľmi ťažko dostať na obraty v desiatkach miliónov EUR. Jedným z kľúčov k úspešnej expanzii je špičková cross-border (cezhraničná) logistika, ktorej rýchlosť a kvalita významne ovplyvňuje spokojnosť koncového zákazníka a tým pádom aj jeho ochotu nakúpiť u vás opakovane.
Slovenská firma VHL EUROPE sa špecializuje práve na cross-border logistiku a za rok 2023 doručila viac ako 3,5 mil. balíkov a v roku 2024 ďalej dynamicky rastie.
O dôležitosti cross-border logistiky a tom, ako funguje tento biznis, mi porozprával Radko Litavec, CEO spoločnosti VHL EUROPE.
V rozhovore sa dozvieš: 0:00 Úvod 0.33 Radko, pre tých ktorí vás nepoznajú, predstav prosím na začiatok teba a VHL EUROPE? 3:01 Ako ste na tom s rýchlosťou doručenia, ktorá je pre koncových zákazníkov čoraz dôležitejšia? 11:52 Kto je vaša cieľová skupina? Na aké typy e-shopov sa zameriavate? 13:02 Aké objemy balíkov ste prepravili za posledné roky? 14:27 Akým spôsobom funguje napojenie e-shopu na váš systém a aké dáta majú shopy k dispozícii? 17:54 Aktuálne ste ohlásili pilotný projekt fulfillmentu, aké máte od neho očakávania a v čom sa chcete presadiť popri existujúcich fulfillment partneroch? 27:54 Ako vnímaš aktuálne stav SK e-commerce trhu, keď sa rozprávaš s majiteľmi e-shopov? 33:49 Medzi klientmi máte Gymbeam, Puellu, Martinus, Dedoles, MTBiker, Factcool. Prečo sa rozhodli pre spoluprácu s vami? 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀
Projekt Eshopový kráľ podporujú:
Packeta
Blueweb
Corlonez
Besteron Sleduj nás na sociálnych sieťach: LinkedIn Instagram TikTok