Temu je čínsky marketplace, cez ktorý v roku 2024 pretieklo viac ako 70 mld. USD. V roku 2023 spustil masívne marketingové kampane aj v našom regióne a brutálnym spôsobom ovplyvnil cenu reklamy aj nákupné preferencie časti spotrebiteľov.
Podnikajú však v Európe legálne? Dodržiavajú lokálnu legislatívu ako lokálni hráči?Mala by zakročiť proti Temu Európska únia?
Tému Temu sme detailne rozobrali s Ruslanom Skopalom, CEO skupiny Trenýrkárna, ktorý už dlhšie upozorňuje na nekalé praktiky čínskeho giganta.
👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀Projekt Eshopový kráľ podporujú:BluewebCorlonezSleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTok
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na [email protected] a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.