Keď ste ešte pred pár rokmi chceli vytvoriť profi reklamný spot, pravdepodobne by vás to stálo viac ako 10 000 EUR a trvalo mesiace príprav. Vďaka AI dnes dokážete vytvoriť reklamy na svetovej úrovni za desatinu ceny a času, čo dáva radikálne nové možnosti aj pre malé a stredné firmy z pohľadu kreatívy, budovania značky a odlíšenia sa od konkurencie.

O tom, prečo a ako by ste mali už dnes využívať v kreatíve AI, mi porozprávalVladan Fejlek, Future Demand Generation Specialist z Dexfinity.

V rozhovore sa dozvieš:

0:00 Úvod

0:27 Vladan, tvoja pozícia v Dexfinity je future demand generation specialist, čo to presne znamená?

5:24 Pred niečo vyše dva rokmi odštartoval novodobý boom AI. Keby si zhodnotil toto obdobie, kam sme sa za toto obdobie posunuli v tejto téme?

7:41 Čo pod AI rozumieš ty a kde všade vidíš možnosti využitia, keď sa bavíme o e-commerce biznise?

21:47 Je video stále iba brand aktivita alebo už je na takej úrovni zem vie priniesť konverzie v porovnaní s nejakou search reklamou?

29:24 Okrem kreatívy, aké ďalšie možnosti využitia AI v e-shopoch vidíš?

31:21 Všeobecne sa hovorí aj o rizikách AI, resp. nebezpečenstve pre ľudstvo, ako to vnímaš ty?

37:30 Akým spôsobom sleduješ novinky v AI a podľa čoho sa rozhoduješ, ktoré nástroje otestovať, prípadne nasadiť do praxe? Ako sa v tom môže vyznať majiteľ malého/stredného eshopu?

45:50 Čo v Dexfinity planujete v oblasti AI a na akých zaujímavých projektoch aktuálne pracuješ?


👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov nahttps://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀

Projekt Eshopový kráľ podporujú:

Packeta

Blueweb

Corlonez

BesteronSleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTok