Ecoprodukt bol pred pár rokmi malá lokálna firma z Prievidze, ktorá zabezpečuje vývoj, predaj, montáž aj servis fotovoltických systémov pre rodinné domy, chaty, karavany, aj firemné budovy. Aj vďaka tomu, že boli v správnom čase na správnom mieste a do noty im zahrala neočakávane aj energetická kríza, sa im podarilo narásť za ostatných 5 rokov na 15 mil. EUR obratu a 110+ zamestnancov. O tom, aké výzvy priniesol so sebou tento enormný rast a ako to s kolegami zvládol, nášmu Michalovi prezradil Lukáš Šimko, zakladateľ Ecoprodukt. V rozhovore sa dozviete: 00:45 Čomu sa v Ecoprodukte venujú a ako vznikla celá myšlienka? 04:00 Za posledné 3-4 roky narástli z 1,5 mil. EUR obratu na 15 mil. EUR, čo je obrovský rast, ako to zvládali z hľadiska ľudí a manažmentu a aké najväčšie výzvy/problémy ten rast priniesol? 10:45 Ako veľmi ich biznis ovplyvňuje legislatíva a konkrétne dotácie? Aká je momentálne situácia v tomto smere? 15:23 Je niečo, čo by Lukáš počas týchto extrémnych rokov urobil inak? Čo ho naučilo toto turbulentné obdobie? 20:19 Akým spôsobom riešia marketing/sales pri takto špecifickom produkte a ako vyhodnocujú efektivitu? (trackovanie leadov, ROIvenue...) 31:02 Ktoré marketingové/predajné kanály im performujú najlepšie a preferujú skôr in-house ľudí alebo externé agentúry? 40:35 S ich produktom asi nebude úplne jednoduché expandovať, aké majú ambície v tomto smere? 53:26 Vedenie firmy so 100+ zamestnancami kladie úplne iné nároky na majiteľa/riaditeľa, akým spôsobom sa Lukáš sám vzdeláva a ako si udržuje work-life balance? 1:03:32 Aké má Lukáš ambície v horizonte 3-5 rokov, kde vidí seba a firmu? Ak vás tento rozhovor zaujal, pridajte sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpajte know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. Projekt Eshopový kráľ podporujú: Expandeco: https://www.expandeco.sk Packeta: https://www.packeta.sk
powered by