Michal Král založil slovenskú značku Pricemania ešte v roku 2007, ktorá okrem porovnávača cien a kvality e-shopov má už dnes v portfóliu viacero hodnotných e-commerce služieb. Počas nášho rozhovoru sme otvorili napríklad témy ako:

👉 Aktuálny vývoj e-commerce a historicky prvý medziročný pokles obratu.

👉 Najčastejšie chyby e-shopov, ktoré ovplyvňujú ich ziskovosť. 

👉 Výber dodávateľov ako sú platformy, PPC či SEO agentúry.

👉 Obchodná stratégia a development produktov.

👉 O vzdelávaní trhu cez projekt Pricemania Academy. 

👉 Fungovanie interného tímu, najväčšie výzvy a plány.

👉 Pohľad na konkurenciu.

Prehľadné spracovanie všetkých doterajších rozhovorov nájdete na našom Expandeco blogu. Ďakujeme za vašu priazeň.