Rastislav Talárovič vedie marketing v SOS electronic. Firme, ktorá dodáva priemyselné produkty do 9 krajín. V Slovenskej riadi tím, ktorý tvorí obsah v 9 jazykoch. V rozhovore sme sa venovali hlavne marketingu, ktorý cieli na veľkých zákazníkov s dlhým nákupným procesom.

Čo v rozhovore budete počuť:

Kto je firma SOS Electronic a čomu sa venujú Aká je rola marketingu vo firme Aký je pomer príjmov a zákazníkov e-commerce vs osobný sales Akú rolu hrá web v nákupnom procese veľkých zákazníkov Ako obchod a marketing spolupracujú na generovaní 5-6 ciferných objednávkach Akými spôsobmi motivujú zákaznikov, aby zanechali kontakt Ako marketing buduje dôveru počas 6-12 mesačného nákupného procesu Akými metrikami vyhodnocujú úspešnosť článkov a obsahu, ktorý buduje povedomie Ako sa chránia proti tomu, že súčiastky, ktoré v článkoch odporúčajú nakúpi zákazník inde Prečo volajú dizajnérov potenciálnych zákazníkov na osobné workshopy Prečo prestali produktových manažérov presviedčať, aby písali kratšie články Aké technologické nástroje využívajú na marketing a obchod Aké skúsenosti majú s kvalitou leadov z LinkedIn a Facebook Lead Generation kampaní Prečo 30% času trávi interným PR a propagovaním digitalizácie obchodu a marketingu vo firme Ako marketing šetrí obchodníkom čas, pretože nemusia robiť málo úspešné cold oslovovanie Prečo už dnes neexistujú zákazníci, ktorých získa iba obchod Prečo v B2B už nestačí obchodník a výstava Ako sa inšpirovať B2C marketingom a využiť pokrok v B2B Prečo ako manažér treba neustále hľadať inšpirácie mimo svojej škrupinky