V siedmom diele Hotel Podcastu Iveta Pupišová z Akadémie Hoteliera potvrdila, že čašníci sú skutočne rôzni, no sú to veľmi šikovní a vzdelaní ľudia. Každý z nás má s nimi nejaký zážitok. Buď príjemne prekvapivý alebo taký, ktorý nás nepríjemne zaskočil. Rozhodujúci je väčšinou práve prvý dojem, komunikačné zručnosti, taktnosť, či skvelé znalosti čašníka o reštaurácii. Ku každému by mali pristupovať rovnako, stať sa hosťovým partnerom a prispieť tak svojou prácou k tomu, aby hosť odišiel spokojný.
V podcaste sa tiež dozviete:
▶️ ako s klientom komunikovať, aby z reštaurácie odišiel s dobrým dojmom
▶️ 4 slová na NE-…, ktoré čašník nemôže povedať
▶️ ako sa šikovne vysporiadať so zvláštnymi požiadavkami klientov
▶️ o diskrétnosti v hoteli a pár vtipných príhod
▶️ ako sa stať „pánom situácie“ a mať každú situáciu pod kontrolou
▶️ čo všetko sa naučia čašníci na tréningu Akadémie Hoteliera
HOTEL podcast vám prináša Iveta Pupišová a Akadémia Hoteliéra v spolupráci s PODCAST_house.