V treťom dieli Hotel podcastu s Ivetou Pupišovou z Akadémia hoteliéra, sa dozviete o dôležitosti recepcie – kľúčovom mieste komunikácie s hosťami v hoteli. Hovorí sa, že prvý dojem urobíte iba raz. Preto je dôležité, aby sa hosť cítil príjemne a vedel, že sa oňho postarajú ako o kráľa už od prvého vkročenia do dverí hotela.
V podcaste sa tiež dozviete:
▶️ ako vytvoriť perfektný dojem na klienta už pri vstupe do hotela
▶️ o Ivetkinej zlej skúsenosti s recepčnou
▶️ priemerná vs. vynikajúca recepčná
▶️ ako má pôsobiť vynikajúca recepčná na klienta
▶️ dôvera klienta k hotelu sa vytvára práve na recepcii
▶️ ako správne a pohotovo vyriešiť nepríjemnosť s hosťom
▶️ o dôležitosti spolupráce recepcie s housekeepingovým oddelením
▶️ ako je možné získať stálych hostí práve vďaka zamestnancom hotela
HOTEL podcast vám prináša Iveta Pupišová a Akadémia Hoteliéra v spolupráci s PODCAST_hosue.