V treťom dieli Hotel podcastu s Ivetou Pupišovou z Akadémia hoteliéra, sa dozviete o dôležitosti recepcie – kľúčovom mieste komunikácie s hosťami v hoteli. Hovorí sa, že prvý dojem urobíte iba raz. Preto je dôležité, aby sa hosť cítil príjemne a vedel, že sa oňho postarajú ako o kráľa už od prvého vkročenia do dverí hotela. 

V podcaste sa tiež dozviete: 

▶️ ako vytvoriť perfektný dojem na klienta už pri vstupe do hotela 

▶️ o Ivetkinej zlej skúsenosti s recepčnou 

▶️ priemerná vs. vynikajúca recepčná 

▶️ ako má pôsobiť vynikajúca recepčná na klienta 

▶️ dôvera klienta k hotelu sa vytvára práve na recepcii 

▶️ ako správne a pohotovo vyriešiť nepríjemnosť s hosťom 

▶️ o dôležitosti spolupráce recepcie s housekeepingovým oddelením 

▶️ ako je možné získať stálych hostí práve vďaka zamestnancom hotela

HOTEL podcast vám prináša Iveta Pupišová a Akadémia Hoteliéra v spolupráci s PODCAST_hosue.