Podcasty, ktoré vznikajú v digitálnej marketingovej agentúre Hype. V jednotlivých častiach rozoberáme témy týkajúce sa marketingu a digitálneho biznisu.

Web podcastu, kontaktný email

Kategórie:

Tento podcast vychádza od 3. 11. 2016 info

Priemerná dĺžka epizódy je 3 minút

Epizódy

episode thumbnail

Michal Meško, Martinus: Niektoré chyby nás stáli ako štúdium na Harvarde

Rozhovor s CEO spoločnosti Martinus, Michalom Meškom. Show Insight vám prináša agentúra Hype a portál Podnikajte.sk Aký je to pocit, keď…

Rozhovor s CEO spoločnosti Martinus, Michalom Meškom. Show Insight vám prináša agentúra Hype a portál Podnikajte.sk Aký je to pocit, keď…

episode thumbnail

Ľuboš Fellner, BUBO: BUBO nie je cestovná kancelária, BUBO je trendsetter cestovného ruchu

Rozhovor so zakladateľom BUBO, Ľubošom Fellnerom, s ktorým sa rozpráva Marek Didák z digitálnej agentúry Hype. Show Insight vám prináša…

Rozhovor so zakladateľom BUBO, Ľubošom Fellnerom, s ktorým sa rozpráva Marek Didák z digitálnej agentúry Hype. Show Insight vám prináša…

episode thumbnail

Kamil Aujeský, Bloger roka: Jednou z najväčších chýb marketérov je ego

Do najnovšieho Insightu prijal pozvanie bloger roka 2015 Kamil Aujeský. Kamil má na starosti online reklamu pre Orange, skúsenosti z…

Do najnovšieho Insightu prijal pozvanie bloger roka 2015 Kamil Aujeský. Kamil má na starosti online reklamu pre Orange, skúsenosti z…

episode thumbnail

Matej Varga, Subway: Rebranding Subway odhadujeme na 550 miliónov USD

Dnes sme si do Insight “horúceho kresla” zavolali Mateja Vargu, country directora spoločnosti Subway pre slovenský a chorvátsky trh. Maťo…

Dnes sme si do Insight “horúceho kresla” zavolali Mateja Vargu, country directora spoločnosti Subway pre slovenský a chorvátsky trh. Maťo…

episode thumbnail

Veronika Pizano, .týždeň: Médiá by mali uvažovať, aký vplyv majú na spoločnosť

Veľmi sa tešíme, že do tretej časti marketingového podcastu Insight prijala pozvanie Veronika Pizano. Aj keby ste ju nepoznali, je…

Veľmi sa tešíme, že do tretej časti marketingového podcastu Insight prijala pozvanie Veronika Pizano. Aj keby ste ju nepoznali, je…

Hype – digital podcast - informácie o podcaste

Za tvorbou podcastu stojí . Podcasty, ktoré vznikajú v digitálnej marketingovej agentúre Hype. V jednotlivých častiach rozoberáme témy týkajúce sa marketingu a digitálneho biznisu.

Hype – digital podcast je zaradený do kategórie Biznis.

Hype – digital podcast je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Sedem rokov v debete, Index, PREČO PRÁVE ONI?, Inteligentné Investovanie, LinkedIn kolotočári.